صفحات

۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

هدفمندسازی یارانه ها در بستر رونق اقتصادی تحقق می یابد :

خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گفت: هدفمندسازی یارانه ها در بستر رونق اقتصادی تحقق می یابد.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا خاطر نشان کرد: لازمه اجرای دقیق و صحیح قانون هدفمندی یارانه ها همدلی و همکاری دولت ، مجلس و مسئولین دستگاه ها و نهادها جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه تحقق هدفمندسازی یارانه ها در گرو اجرای دقیق مر این قانون است افزود: دولت باید توجه داشته باشد که هدفمندی یارانه ها جزعی از طرح تحول اقتصادی است و در این راستا باید به اجرای بخش های دیگر این طرح عظیم شامل اصلاح نظام بهره وری، اصلاح نظام بانکی، تقویت پایه پول ملی، اصلاح نظام گمرکی، اصلاح نظام توزیع و اصلاح نظام مالیاتی توجه داشته باشد تا اجرای این طرح هماهنگ پیش برود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که هدفمند سازی یارانه در یک بستر رونق اقتصادی تحقق می یابد تصریح کرد: اجرای این قانون جزو الزامات سیاست های اصل 44 قانون اساسی است از این رو باید به سیاست های اصل 44 توجه ویژه شده و محور کار قرار گیرد تا منجر به اشتغال و رونق اقتصادی شود.

در نشست دولت و مجلس مطرح شد؛



هدفمند کردن یارانه برای آرد

در مورخه 23/08/89 درسالن اجتماعات فرمانداری جلسه ای برگزار شد که در این جلسه تمامی نانوایی های منطقه لارستان بزرگ در این جلسه شرکت کرده بودند و نانوایی ها از این که سهمیه آردشان کم شده بود گلایه مند بودند.

اعزام 200از مردم لارستان به تهران

اعزام 200 نفر از مردم لارستان در قالب 5 اتوبوس صبح امروز به تهران برای تقدیر جناب آقای سید علاالدین بروجردی رفتند.