صفحات

۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

استاندار فارس در ديدار با معاون ثبت احوال كشور :

استاندار فارس در ديدار با معاون سازمان ثبت احوال كشور با اشاره به نقش و جايگاه اقدامات مهم و تأثيرگذار سازمان ثبت احوال كشور در ارائه آمارهايي كه مبناي تصميم گيري مديران و مسئولان اجرايي كشور مي‌شود گفت: ثبت احوال قبل از اينكه به عنوان يك مركز داده پردازي اطلاعات چهارگانه مطرح باشد، يك مركز پايش اجتماعي محسوب مي‌شود كه منجر به تحليل‌هاي مورد نياز كارشناسان در برنامه‌ريزي صحيح اجتماعي و فرهنگي در جامعه است.
دكتر روح الله احمدزاده در اين ديدار كه به منظور معرفي مدير اداره كل ثبت احوال استان فارس تشكيل شده بود ، لازمه انجام اقدامات زيربنايي استان در بخش‌هاي مختلف اجتماعي را ارائه آمارهاي صحيح، دقيق و اثربخش سازمان ثبت احوال كشور و همكاران پرتلاش آنها در استان عنوان كرد و از مجموعه مديريتي اين سازمان در استان خواست با نگاه فراگير خود در تقويت نقش اين اداره كل در پايش اجتماعي استان فعالانه حضور يابند.
معاون سازمان ثبت احوال كشور نيز در اين ديدار با اشاره به آغاز تحويل كارت‌هاي ملي هوشمند ايرانيان از ابتداي سال 90 در كشور خواستار آمادگي كامل استان براي اجراي اين طرح ملي شد.
   وي با اشاره به مأموريت‌هاي اصلي سازمان ثبت احوال كشور گفت: ثبت وقايع چهارگانه، صدور اسناد هويت و تابعيت ايرانيان و همچنين انتشار آمارهاي چهارگانه تولد، وفات، ازدواج و طلاق كه به عنوان آمار پايه‌اي براي بسياري از برنامه‌ريزي‌هاي مورد نياز دستگاه‌هاي اجرايي كشور مورد بهره برداري قرار مي گيرد از جمله مواردي است كه توسط اين سازمان پيگيري و دنبال مي شود.  
گفتني است در اين ديدار نعمتي به عنوان مدير كل جديد ثبت احوال استان معرفي و از تلاش‌هاي بيات پور در مدت مسئوليتي كه در استان فارس داشته است تقدير به عمل آمد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر